October 5, 2011

Imagine This? A Tabloid Lying About An United Player

It's been reported by a couple of news sources that Tom Cleverley has won his libel court case against the News International Ltd, the ownership company of The Sun, for a false story about the Manchester United player.

Tom had to defended his honor and integrity
The article, which has obviously been deleted since it was posted back in August, claimed that the Reds midfielder met a girl at nightclub and was texting her in a desperate attempt to have sex, but that wasn't the case, whatsoever.

Like with what happens when anyone who features in a tabloid, Cleverley stated that he was "extremely upset and embarrassed," because all of his friends, family, teammates and coaches all heard about this deceitful allegation.

If you remember, a few months ago The Sunday Times was finally exposed for years of tapping personal cell phone and shut their doors - and they, like The Sun, are a subsidiary of Rupert Murdoch's company.

The author of this trash accused Cleverley of taking her to a hotel where had her search the internet to prove who he was. These intimate details could have only been disclosed by three people: Cleverley, the girl and his bodyguard. And, unsurprisingly,one of them gave them this information.

This is just another case against the papers in England trying to destroy a person's, not just a Manchester United player, life.

No comments:

Post a Comment